What's new

The Paste Game

Will

Strata Poster
Get lost broken satnav!

[I don't know why that's on here, but I guess that IS what broken satnavs tend to do, yes...]
 

AJ

Giga Poster
Rihanna, Katy Perry and more flights..... this morning has been a very productive, yet very expensive morning. This year, however, is going to be amazing... Bring it on ♥


My status appaz.
 

Will

Strata Poster
Natalie-Portman-Feet-326026.jpg

Interesting...
 

Ben

CF Legend
are the series of royal letters which were sent from Elizabeth I in response to Ivan the Terrible’s letters to her.
 

mouse

Giga Poster
Après avoir affronté les abeilles et les fourmilières et en craignant l'apparition du chien du maitre chien que j'avais vu déambulé ici même le matin lol (on flippait vraiment en plus ^^), j'ai enfin pu tel un gamin découvrir de près le futur jouet. Franchement, niveau maintenance je le sens bien. C'est de la grosse mécanique sans fioriture (même remplacer les garnitures de frein semble facile vu que c'est de la grosse visserie), les systèmes semblent simples et robustes à la fois. Concernant la structure, eux aux moins ils n'ont pas peint les parties qui sont en contact, ce qui fait que le montage sera bien plus fiable après serrage entre ces éléments (contrairement à la structure de la madhouse Mack) et enfin sur certains rails qui ont des renforts à angle droit et qui forme des "cuvettes" susceptible d'accumuler beaucoup d'eau, et bien il y a des trous d'évacuation pour éviter la formation de rouille sur le long terme.

Stuff off the parc asterix website. (good old google translate)
 

madhjsp

Giga Poster
"I guess I get where he's coming from with that, and he certainly doesn't strike me as a 'holier than thou' type, but why is it necessarily awesome that he's never had an alcoholic beverage?

I guess you have to respect someone sticking to something they believe in despite constant temptation, but I don't think it's that big of a deal."

Hah this is a comment I wrote in response to a discussion on a Tennessee Titans blog I follow. The person I'm referring to is Larry Fitzgerald of the Arizona Cardinals; someone posted that they read a story on him where he revealed that he had never consumed alcohol, and for that they respected him so much more.
 
Top